top of page

Trial Group

Public·19 students

Chris Coster Ebook

CLICK HERE ---> https://blltly.com/2trWC3

Heb je weleens last gehad van een vroegtijdige zaadlozing Dan is dit ebook misschien wel iets voor jou. Het heet Complete Ejaculatie Controle en is al een tijdje via PayPro verkrijgbaar. Wij kregen van de makers een reviewcopy om een review te schrijven.

Wat vinden klanten Klanten die zich uitlaten over dit ebook kunnen we online niet vinden, behalve op de salespage. Net als andere ebooks van het duo zijn de onderwerpen niet echt onderwerpen waarbij je openlijk toegeeft dat je er problemen mee hebt. Dit vinden wij wel logisch. Voor het plaatsen van een review als deze krijgen we ook vaak reacties van onze omgeving. Ons doel gaat echter voor

Chris vertelt dat de oplossing een kwestie is van het toepassen van een aantal simpele methoden. Hij vertelt de redenen waarom je vroegtijdig klaarkomt. Hij vertelt het verhaal van vlugge dennis, en hoe hij hem heeft geholpen. Hij vertelt over de vele voordelen van complete ejaculatie controle en wat er allemaal in het ebook staat.

Ik wil Chris niet tegen zijn haren in wrijven dus ik zal niet de geheimen van zijn ebook weggeven. Wel kan ik je vertellen dat er meerdere nuttige tips in staan die je direct kan toe passen. Sommige werken beter dan andere. Dezelfde avond het 30 minuten langer uithouden heb ik niet gehaald. Maar wel ongeveer 5 a 10 minuten. De precieze tijd weet ik niet, ik bedacht me dat een stopwatch om me nek tijdens de seks niet gewaardeerd zou worden.

Mijn angst dat het ebook nutteloos zou zijn was direct verdwenen en nog belangrijker, mijn seksuele onzekerheid. Mijn ultieme doel had ik nog niet dezelfde avond bereikt. Maar ik wist dat het mogelijk was en ik voelde me voor het eerst sinds tijden niet meer een sukkel in bed.

De beloofde voordelen zijn wat overdreven, maar de methodes werken zeker wel. Ik vond vooral de duidelijkheid van dit ebook fijn, je hoeft geen actief lezer te zijn om de methoden te kunnen begrijpen.

Laat me je eerst vertellen wat er gebeurd nadat je hebt betaald voor de Complete Ejaculatie Controle.Na betaling word je namelijk gelijk doorgestuurd naar een geheime pagina waarop je het ebook en de bijbehorende bonussen kunt downloaden.

Chris Coster claimt dat je door het lezen van de tips vanavond al resultaat zult zien, zoals het 20 minuten langer uit kunnen houden in bed. Dat is een forse bewering, waar Chris ook nog eens aan toevoegt dat de lezer geen zalfjes of pilletjes nodig heeft maar enkel met de theorie en oefeningen uit het ebook dit voor elkaar kan krijgen.

De vraag gesteld in het kopje hierboven klinkt uiteraard erg voor de hand liggend. Coster gaat echter aan het begin van zijn ebook dieper in op deze vraag en beschrijft alle belangrijke aspecten die hierbij komen kijken.

Zo valt er in de inleiding te lezen welke verschillende fases een man doorloopt voordat hij tot een ejaculatie komt en wat de achterliggende mechanismen zijn van erecties en ejaculaties. Hiermee worden misverstanden voorkomen en zal de lezer met de juiste insteek aan de slag kunnen gaan met de technieken die beschreven staan in het ebook.

Het ebook dat Chris heeft geschreven leest lekker weg en bevat goede en bruikbare informatie met een grote focus op de praktijk. Sommige oefeningen kosten meer tijd om uit te voeren en andere zijn gelijk toepasbaar, maar hoe dan ook zijn alle oefeningen erop gericht om het voor de klant mogelijk te maken zijn uithoudingsvermogen permanent op te krikken. Veel van de tips die ik in dit ebook tegenkwam waren nieuw voor mij, en kon ik nergens op internet tussen bijvoorbeeld andere methodieken vinden.

Een belangrijke onderliggende oorzaak van het probleem ligt volgens Coster bij stress. Vandaar dat het ebook een uitgebreid hoofdstuk bevat waarmee je erachter kunt komen of stress ook bij jou aan de orde is. Mocht dit inderdaad het geval zijn, beschrijft Chris een aantal oefeningen waarmee je je beter zult leren ontspannen zowel in de slaapkamer als daarbuiten.

De laatste hoofdstukken in het ebook zijn gewijd aan het leren van het strateg

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Students

bottom of page